środa, 8 sierpnia 2012

Zdecydowanie NIE !!!




18-ste urodziny mojej siostry wypadły bardzo fajnie. Trochę z rana mnie suszyło, a wypiłam tylko jedne piwo i trzy lampki wina. Tak to jest jak rzadko się spożywa alkohol. Tak jak się spodziewałam treningu nie wykonałam, więc REST wypadł dzień wcześniej. Dzisiaj nie mogę odpuścić, muszę poprawić sobie humor, bo nadal utrzymuje się chandra. Na grzeszyłam wczoraj dużo bo pochłonełam tort, ciastka i różnego rodzaju sałatki z majonezem dlatego muszę dziś wykonać plan ćwiczeń. Na szczęście waga się utrzymała w miejscu. 

Dzisiejszy post poświęcam na NIE, czyli sposoby które testowałam i wywołały u mnie pogorszenie zdrowia.

Pierwszy sposób na utratę kilogramów pociążowych wybrałam dietę dr. Dukana. Rok temu jak na niej byłam chwaliłam ją każdemu, bo jadłam ile chciałam i chudłam. Wydawałoby się że dieta idealna ale otóż nie. Kilogramy oczywiście nie wróciły lecz nie o to chodzi. Nie będę jej tu opisywać, dodam tylko że to dieta białkowa jeśli by ktoś nie wiedział. Skutki uboczne powstały po miesiącu od jej zaprzestania. A mianowicie pobolewał mnie żołądek bo doszło do jego zakwaszenia. Zakwaszenie miało nie nastąpić jeśli bym piła dużo wody i się do tego stosowałam, więc nie mogę sobie tego zarzucić. Ból leczyłam doraźnie tabletkami lub zieloną herbatą i zawsze pomagało. Do puki nie zostałam recenzentką na wizazu pewnego produktu. 

Therm Line Forte to druga moja pomyłka. Tabletki otrzymałam za darmo i brałam je przez dwa miesiące. Kilogramy spadały ale nie mogę przypisać tego faktu tylko TLF przecież w tym czasie ciągle ćwiczyłam Turbo Fire. Po skończonym testowaniu bóle mojego żołądka strasznie się nasiliły, żadne tabletki nie pomagały nawet silne na receptę, jedynie zastrzyki. Lekarz rozpoznał zapalenie żołądka i dwunastnicy i zlecił gastroskopię. Na szczęście nic nie wykazała ale pytane co mi dolega? Jakieś tabletki biorę na żołądek a jak się skończą to co znowu się zaczną bóle? Strasznie dużo pytań a mało odpowiedzi od lekarza. 

Rozumiem, że każdy organizm jest inny mój zareagował tak, więc dlatego odradzam bo przekonałam się na własnej skórze co to ból żołądka i mogę stwierdzić jeden z najgorszych. 
Więc dziewczyny pamiętajmy że nic za wszelką cenę. Dbajmy w szczególności o swoje zdrowie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz